Gratis Alışverişim


Bir cumartesi günü ve ben yine Gratis'teydim. 
Bu sefer, öyle çok fazla bir şey almadım şükür:) 
Elimde çok fazla bitirilmesi gereken ürün birikti çünkü.

Ve teker teker incelersek:


Aromanice Vanilya Gold Vücut Losyonu
Ofis için bir kreme ihtiyacım vardı. 
Önce ambalajını beğendim, sonra vanilyalı olduğunu duyunca hemen attım sepetime. 
Ofisim mis gibi vanilya kokacak misss :)
Fiyat 4,75 TL

Syoss Saç Boyası
Bu markayı ilk kez deneyeceğim. 
Aslında son zamanlarda Koleston'un köpük boyasını kullanıyordum. 
Bu boyayı denemek istiyordum.
 "1 fiyatına 1 bedava" kampanyasını görünce alıverdim. 
Bakalım kutusunda yazdığı kadar profesyonel mi?
Fiyat 11,75 TL

Eklips 5'li Krem Kabı
Küçük müçük ama hayat kurtarıcı bir ürün. 
İster farınızı ister kreminizi isterseniz krem allığınızı koyun, atın çantanıza.
Özellikle tatil alışverişlerinin olmazsa olmazlarından!
Fiyat 2 TL

Cettua Oil Control Tissue
Benim gibi yağlıya dönük cilde sahip  bazı bloggerların bu ürünle ilgili olumlu yorumlarını okuyunca bir dahaki alışverişimde alırım diye planlamıştım.

Normalde cildimin yağlanmasını transparan pudrayla önlemeye çalışıyorum, işe de yarıyor.
Ama bundan memnun kalırsam özellikle yaz ayları için kurtarıcım olabilir.
Deneyip görelim...
Fiyat 2,25 TL

 Bu makyaj çantasına hiç ihtiyacım yoktu kabul ediyorum. 
İhtiyacın yoktu da neden aldın derseniz,beni bu ürünü almaya ikna eden fırça gözü oldu.
Diğer çantalarımda fırçalar ister istemez eziliyor bükülüyor. 
Bundan sonra fırçalarımı daha iyi saklayabileceğim. 
Bu fiyata değer mi? Kesinlikle değer...
Fiyat 20,50 TL

14 yorum:

  1. Güle güle kullan canım ;) Vanilyalı kremi ben de merak ettim,ambalaj da cidden pek orjinal olmuş :D Bu hafta Gratis'e gideceğim,bakayım bari .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şirin değil mi?
      Kokusu da güselll, bir dene bakalım

      Sil
  2. güle güle kullan canım. bu arada çekiliş sonucunu heyecanla bekliyoruzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler!
      Evet yarın akşam mesai yapacak gibi görünüyorum.

      Sil
  3. köpek boya yazmışsın canım, istersen düzelt:)))))
    hihihii, güle güle kullan, saçının sonucunu da paylaşırsan çok sevinirimm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman yarebbimmmm köpek boyası mı?!?
      ahahahahaaah çok komik

      hemen düzelttim, saol canım uyarın için

      Sil
  4. güle güle kullan canım. bende bugün 5 li krem kap ve yağ emici mendili elime alıp bıraktım. bir dahaki sefere alırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.

      Yağ emici mendili dün deneme imkanı buldum. Gerçekten yağlı ciltler için önerebileceğim bir ürün. Tavsiye ederim

      Sil
  5. Ben Syoss kullanmıştım ama kahvesini o güzeldi umarım bu da güzeldir:) Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syoss ülkemizda yavaş yavaş tanınan bir marka ama sanırım yurtdışında pek bi biliniyor

      Sil
  6. Vanilya olmazsa olmazımdır:)
    Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  7. Canım bu vanilyalı kremden memnun kaldın mı?Çok kişidem methini duydum.Bir ben memnun kalmadım herhalde.Vanilya kokusu yerine garip bir kokusu vardı,çöpe gitti o derece yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 kez deneme fırsatı buldum. Sürdükten bir süre sonra kremin kokusu acılaşıyor biraz sanki, acıbadem kurabiyesi gibi.
      Belki ondan dolayı sevmedin. Acaba son kullanam tarihi mi geçmiş, bilemedim ki?

      Sil