Gratis Alışverişim


Stresli zamanlarda alışveriş yapmak ruh halinizi düzeltmek için birebirdir.
İşte ben de biraz keyifleneyim biraz yeni neler çıkmış bir göz atayım diye öğle tatilimde vurdum kendimi alışveriş merkezi yollarına...
Tabii Watson'a ya da Gratis'e uğramadan olmaz. 
Bu tarz kozmetik mağazalarını çok seviyorum. Hem rahat rahat geziyorsunuz, bakınıyorsunuz hem de ihtiyaçlarınızı bir çırpıda alabiliyorsunuz.

İlk alışveriş sepetime attığım ürün Kalyon'un oje kurutucusu oldu. 
Geçen haftaki yazımda  bu üründen ne kadar memnun kaldığımı yazmıştım. 
O kadar sık kullanmışım ki çok çok az kalmıştı, hemen yedekledim, süper oldu. 
Fiyatı 6,75 TL


Havaların soğuması ve nemin artmasıyla saçlarımdaki kabarma sorunu başladı hayırlısıyla...Şampuan olarak Pantene'den memnun kalmıştım, rafta nemlendirici maskesini görünce alıverdim. Aslında Pantene Aqua Light serisini merak ediyordum ama artık başka bir sefere...
Fiyatı 12,90 TL


Bu güzel minik kutucuklara bayılıyorum. Daha önceki Gratis alışverişimde 2 tane almıştım. Yine görünce aldım, mutlaka bir işe yarar diyerek...
Kutuların kapakları The Balm kapaklarına benzemiyor mu? Çok şirin bence.


Bu  kutuları, farlarım için kullanıyorum. Aynı palette olmasını istediğim farları  toparlıyorum ya da belli renklerin bulunmasını istediğim  far paletleri haline getiriyorum yukarıda da gördüğünüz gibi... Çok küçük oldukları için taşıması da rahat oluyor.


Kasadaki görevli  25 TL üzerindeki alışverişlerde Diadermine Hassas Göz Makyajı Temizleyicisinin 6,5 TL olduğunu söyleyince bunu da aldım. 
Aslında Maybelline kullanıyorum göz temizleyicisi olarak, bitmesine çok az kalmıştı ve çok memnun kaldığım için değiştirmeyi de düşünmüyordum.

Diadermine'i de hiç denememiştim, denemem için güzel bir fırsat oldu. Memnun kalmazsam hemen Maybelline'e dönüş yaparım artık...


Gratis'ten çıktıktan sonra en az kozmetik mağazaları kadar keyif aldığım elektronik eşya mağazası Electro World'e uğradım. Aklım kulaklıklarda kaldı ama ben pratik ve işe yarar - yükte hafif, pahada hafif- başka bir ürün alıp çıktım.
Rikon Tiftik Temizleme Makinası...

Kazaklarınızda zamanla oluşan iplikçikleri temizleyen mini bir alet. 2 dakikada eski güzel görüntüsüne kavuşuyorlar. Kazakları çıkarmak için daha çok erken ama baktım kampanyada, fırsatı kaçırmadım. Fiyatı 4,24 TL.

Ve bir pazartesi sendromu daha böylece sona atlatılmış oldu :)

8 yorum:

  1. bugün ben de gratise gitmiştim ama kasadaki kız bana söylemedi göz makyaj temizleyicinin indirimde olduğunu :) ah şu çalışanlar.
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Ben şanslıymışım o zaman.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  2. acaba o farları koyduğunuz kutuları ne kadara aldınız?

    YanıtlaSil
  3. Canım diadermine'den inanılmaz memnun kalıcaksın tavsıye edıyorum.Biraz yağlı yapısı var ancak makyajı çok guzel temizliyor.
    degiştirip loreal aldım 1 sefer ama berbat onu deneme derim.Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Owwww çok sevindim o zaman. Bakalım Maybelline'den de güzel mi?
      L'oreal aklımın köşesine yazıldı ;)

      Sil
  4. the balm ın bir ürünü sandım kutuyu ilk fotoda güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, onlar gibi çok şirin tasarımları kutuların. Sırf bunun için bile alınır.
      Çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil