The Body Shop Kapatıcı

 The Body Shop ürünlerini severek kullanıyorum. Özellikle vanilyalı olanları...
Nemlendiricileri dışında kullandığım diğer ürünlerden gayet memnun kaldım.


Düzenli olarak aldığım, hatta stokladığım ürünlerinden biri kapatıcısı...

Genelde sıvı kapatıcı kullandığım için alırken bazı soru işaretlerim vardı. Ama rengini ve sürüş kolaylığını beğendiğim için denemeye karar verdim.

Oldukça uzun süre kullanılabilen bir ürün. Sıvı kapatıcıların kullanım kolaylığına sahip değil ama yüze verdiği aydınlıkla bu eksisini artıya çeviriyor.



Renk olarak ben cilt  tonumdan 1 ton daha açığı kullanıyorum ve göz altımın yanı sıra far bazı olarak da kullanabiliyorum bu kapatıcıyı. Bazen acelem olduğunda, sadece bir baz ve kahverengi gölgeyle gayet başarılı bir göz makyajına sahip olabiliyorum.

Fiyatı normal, ben 23 tl'ye almıştım ama o kadar uzun zamandır kullanıyorum ki, şu anki fiyatını bilemiyorum. Yalnız satın alırken, yanında kendi özel kalemtıraşını da almanız gerekiyor, tabii bu da ekstra bir masraf demek.

Parasını hak ediyor mu peki? 
Kesinlikle evet!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder